Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Ani, Adi Irfan Che"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Technology & Operations Management; Dec2023, Vol. 18 Issue 2, p9-19, 11p
Publikováno v:
Open House International, 2015, Vol. 40, Issue 2, pp. 37-43.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/OHI-02-2015-B0006
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Adnan, Amira Shazlin, Ani, Adi Irfan Che, Pahroraji, Mohamad Ezad Hafez Mohd, Nor, Muhammad Farihan Irfan Mohd, Hussain, Afifuddin Husairi
Publikováno v:
AIP Conference Proceedings; 2022, Vol. 2644 Issue 1, p1-9, 9p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The design process in architecture education is based upon the Learning-by-Doing method, which leads students to understand how to design by practicing rather than studying. First-year design studios, as starting educational stage, provide integrated
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::32867ba15091df0ea4fb7c93914974d4
Autor:
Rosnani Jusoh, Afifuddin Husairi Hussain, Fadzilah Abdul Rahman, Ani, Adi Irfan Che, Haziyah Hussin
New conceptualizations were introduced to address the emerging need to develop innovativeness and creativity attitudes in future engineering professional. Thus, entrepreneurial engineering education needs an environment where future engineers can be
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::6c4fcf7872f60b61e4e1a759d7dce09a
The Sufi tradition remains one of the most mysterious and least understood systems of self-realization. This book demystifies the practice of the sohbet—an ad hoc discourse—as the central instructional tool in the globally influential Naqshbandi-