Zobrazeno 1 - 10
of 1 967
pro vyhledávání: '"Angoff method"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Patient-Reported Outcomes, Vol 8, Iss 1, Pp 1-10 (2024)
Abstract Background The Upper Digestive Disease (UDD) Tool™ is used to monitor symptom frequency, intensity, and interference across nine symptom domains and includes two Patient-Reported Outcome Measurement Information System (PROMIS) domains asse
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6a5b5627b451459faec21837644ace48
Publikováno v:
International Journal of Medical Education. 2023, Vol. 14, p123-130. 8p.
Autor:
Wyse, Adam E.1 (AUTHOR) adam.wyse@renaissance.com
Publikováno v:
Applied Measurement in Education. Apr-Jun2020, Vol. 33 Issue 2, p159-173. 15p.
Autor:
Tavakol, Mohsen1 mohsen.tavakol@nottingham.ac.uk, Stewart, Claire2, Sharpe, Claire C.2, O'Brien, David G.3
Publikováno v:
Medical Teacher. Nov2023, Vol. 45 Issue 11, p1309-1309. 1p.
Using the Angoff method to set a standard on mock exams for the Korean Nursing Licensing Examination
Autor:
Mi Kyoung Yim, Sujin Shin
Publikováno v:
Journal of Educational Evaluation for Health Professions, Vol 17 (2020)
Purpose This study explored the possibility of using the Angoff method, in which panel experts determine the cut score of an exam, for the Korean Nursing Licensing Examination (KNLE). Two mock exams for the KNLE were analyzed. The Angoff standard set
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/161e3d4c657f4c58820a3d2933b3ea89
Autor:
Karcher, Christian
Publikováno v:
In Critical Care and Resuscitation March 2019 21(1):6-8
Autor:
Barsuk, Jeffrey H., Harap, Rebecca S., Cohen, Elaine R., Cameron, Kenzie A., Grady, Kathleen L., Wilcox, Jane E., Shanklin, Kerry B., Wayne, Diane B.
Publikováno v:
In Clinical Simulation in Nursing February 2019 27:39-47
Autor:
Janghee Park
Publikováno v:
Journal of Educational Evaluation for Health Professions, Vol 19 (2022)
Purpose The percent Angoff (PA) method has been recommended as a reliable method to set the cutoff score instead of a fixed cut point of 60% in the Korean Medical Licensing Examination (KMLE). The yes/no Angoff (YNA) method, which is easy for panelis
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/095c34e1f40347afbf3083df1019c62d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.