Zobrazeno 1 - 10
of 72
pro vyhledávání: '"Anghelcev, George"'
Autor:
Wen, Taylor Jing, Chuan, Ching-Hua, Anghelcev, George, Sar, Sela, Yun, Joseph T., Xu, Yanzhen
Publikováno v:
Journal of Advertising; Oct-Dec2024, Vol. 53 Issue 5, p710-731, 22p
Autor:
Anghelcev, George1 (AUTHOR) george.anghelcev@northwestern.edu, Sar, Sela2 (AUTHOR), Huang, Yan3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Communication Studies. 2024, Vol. 75 Issue 2, p115-131. 17p.
Autor:
Anghelcev, George, Sar, Sela
Publikováno v:
Journal of Social Marketing, 2014, Vol. 4, Issue 1, pp. 38-57.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JSOCM-04-2013-0025
Autor:
Anghelcev, George1 (AUTHOR), Sar, Sela2 (AUTHOR), Moultrie, Jas L.3 (AUTHOR), Naqvi, S. Shageaa1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Current Issues & Research in Advertising (Routledge). 2023, Vol. 44 Issue 2, p169-191. 23p.
Autor:
Sar, Sela, Anghelcev, George
Publikováno v:
Journal of Social Marketing, 2013, Vol. 3, Issue 1, pp. 78-101.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/20426761311297243
Autor:
Anghelcev, George1,2 (AUTHOR) george.anghelcev@northwestern.edu, McGroarty, Siobhan3 (AUTHOR), Sar, Sela4 (AUTHOR), Moultrie, Jas L.4 (AUTHOR), Huang, Yan5 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Food Products Marketing. Jul-Aug2020, Vol. 26 Issue 6, p401-424. 24p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Anghelcev, George
Publikováno v:
Studia Universitatis Babes Bolyai - Politica. (1):89-98
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=70198
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Digital Media & Policy; Jun2022, Vol. 13 Issue 2, p201-221, 21p, 1 Chart, 4 Graphs