Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"Anegbeh, P."'
Publikováno v:
Tropicultura, Vol 19, Iss 4, Pp 191-193 (2001)
Germination and growth response of maize (Zea mays) that was periodically watered with 200 ml of leaf leachates of three selected multipurpose tree species (MPTs) - Inga edulis, Anthonatha macrophylla and Dactyladenia barterii were evaluated under a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/edc09b83cf9b4eafb8f6f43304f1560b
Autor:
Anokwuru, S. N., Okon, A. O., Akpan, A. W., Nta, A. I., Abolagba, E. O., Dongo, L.N., Anegbeh, P. O., Fagbemi, E. A.
Publikováno v:
World Journal of Applied Science & Technology; Vol. 14 No. 1b (2022): Special Issue; 62-65
Haematological changes in Clarias gariepinus juveniles fed diets containing Rubber (Havea brasiliensis) Seed Meal (RSM) at varying inclusion levels (0%, 5%, 10%, 15%, 20%) was evaluated in a ninety-day feeding trials. Four iso nitrogenous and iso cal
Autor:
Anegbeh, P. O., Ighere, D. A., Abaku, N. S., Oham, R. O., Adunoye, F. O., Okere, D. O., Nwabueze, N. E.
Rice (Oryza sativaL.) is one of the major staple food cropsfor about 65% of the world’s population as the crop is valued for its food contents. The recognition of poor performance of local rice varieties suggests that priority should be given to im
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::498b42ec6dfc629fa100abf93e6e1a54
Publikováno v:
Journal of Agriculture and Social Research (JASR); Vol 4, No 2 (2004); 33-42
Farmer Participatory Research (FPR) is a new approach, which the World Agro forestry Centre (ICRAF), International Institute of Tropical Agriculture (IITA), NGOs and farmers are using to effectively design and implement community-based conservation p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.