Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"Android Runtime"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Internet Services and Information Security, Vol 6, Iss 3, Pp 27-39 (2016)
The runtime system for the Android platform has changed to ART. ART differs from previously used Dalvik in that it is to be a runtime environment for the application’s machine code. As a result, ART does not execute Dalvik bytecode through an inter
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d0c34abc23804f5cbe44c224fe5400a8
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Schwermer, Patrik
This study evaluates the performance of Kotlin and Java on Android Runtime using four benchmarks from the Computer Language Benchmarks Game suite, for which a total of 12 benchmark implementations are studied. The metrics used to evaluate the perform
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kth:diva-232017
Autor:
Schwermer, Patrik
This study evaluates the performance of Kotlin and Java on Android Runtime using four benchmarks from the Computer Language Benchmarks Game suite, for which a total of 12 benchmark implementations are studied. The metrics used to evaluate the perform
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::c62eae7af25a899fec7b26c50f8b6233
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kth:diva-232017
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kth:diva-232017
Autor:
Pålsson, Andreas
The Android ecosystem contains three major platforms for execution suitable for different purposes. Android applications are normally written in the Java programming language, but computationally intensive parts of Android applications can be sped up
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kth:diva-209847
Autor:
Danielsson, André
This thesis investigates the performance differences between Java code compiled by Android Runtime and C++ code compiled by Clang on Android. For testing the differences, the Fast Fourier Transform (FFT) algorithm was chosen to demonstrate examples o
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kth:diva-208964
Autor:
Danielsson, André
This thesis investigates the performance differences between Java code compiled by Android Runtime and C++ code compiled by Clang on Android. For testing the differences, the Fast Fourier Transform (FFT) algorithm was chosen to demonstrate examples o
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______681::33c53854b73ade77363c7f5a81a02f2c
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kth:diva-208964
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kth:diva-208964
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.