Zobrazeno 1 - 10
of 75
pro vyhledávání: '"Andrews CE"'
Reintroductions, essential to many conservation programmes, disrupt both abiotic and social environments. Despite growing recognition that social connections in animals might alter survival (e.g. social transmission of foraging skills, or transmissio
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______109::1e89d0ffbe31a49db43791ff7218e05a
https://www.repository.cam.ac.uk/handle/1810/305442
https://www.repository.cam.ac.uk/handle/1810/305442
Autor:
Powe, Neil, Greer, RC, Ameling, JM, Cavanaugh, KL, Jaar, BG, Grubbs, V, Andrews, CE, Ephraim, P, Powe, NR, Lewis, J, Umeukeje, E
Publikováno v:
Powe, Neil; Greer, RC; Ameling, JM; Cavanaugh, KL; Jaar, BG; Grubbs, V; et al.(2015). Specialist and primary care physicians' views on barriers to adequate preparation of patients for renal replacement therapy: A qualitative study. UC San Francisco: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/6h960730
© 2015 Greer et al.; licensee BioMed Central.Background: Early preparation for renal replacement therapy (RRT) is recommended for patients with advanced chronic kidney disease (CKD), yet many patients initiate RRT urgently and/or are inadequately pr
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::4bf2aade24fe42a819abf0b751737c27
http://www.escholarship.org/uc/item/6h960730
http://www.escholarship.org/uc/item/6h960730
Reintroductions, essential to many conservation programmes, disrupt both abiotic and social environments. Despite growing recognition that social connections in animals might alter survival (e.g. social transmission of foraging skills, or transmissio
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::e158aa37f9ca7bee721f33d4db6905a6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.