Zobrazeno 1 - 10
of 139
pro vyhledávání: '"Andreja Istenic"'
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 11, Iss 1 (2024)
This dataset was collected for the fulfillment of the first author’s PhD studies. It was collected in two phases. Preliminary data investigated the status of tutors’ mathematical knowledge for teaching. A lesson planning intervention framed withi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b30056c948a347898a8eaf3b118fe2c5
Autor:
Xuesong Zhai, Xiaoyan Chu, Ching Sing Chai, Morris Siu Yung Jong, Andreja Istenic, Michael Spector, Jia-Bao Liu, Jing Yuan, Yan Li
Publikováno v:
Complexity, Vol 2021 (2021)
This study provided a content analysis of studies aiming to disclose how artificial intelligence (AI) has been applied to the education sector and explore the potential research trends and challenges of AI in education. A total of 100 papers includin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/35db88c5fe6c467c9b8688f927b793ec
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Andreja Istenic, Maja Lebenicnik
Publikováno v:
International Journal of Emerging Technologies in Learning (iJET). 17:171-193
Recent pandemic circumstances facilitated a rapid shift to online learning. The home and school environments are now intertwined, so the connection of formal and informal environments is inevitable. The studies of online learning resources (OLR) use
Publikováno v:
Urbani Izziv, 2015 Jan 01. 26(1), 105-120.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24920968
Publikováno v:
Urbani Izziv, 2015 Jan 01. 26(1), 40-55.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24920962
Publikováno v:
British Journal of Educational Technology. 52:2340-2358
Publikováno v:
In Nurse Education Today June 2013 33(6):692-697
Research examining teachers' attitudes toward gamification is scarce, although attitudes play a critical role in implementing a new pedagogical approach. The aim of this study was to understand whether Slovenian educators are familiar with the concep
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::9d35e9fbe735986445a9eb5807d940aa
https://zenodo.org/record/6420855
https://zenodo.org/record/6420855