Zobrazeno 1 - 10
of 130
pro vyhledávání: '"Anderssen, Merete"'
Autor:
Sandstedt, Jade, Kubota, Maki, Anderssen, Merete, Darby, Jeannique Anne, Helset, Stig, Tavakoli, Elahe, Vangsnes, Øystein A., Rothman, Jason
Publikováno v:
In Journal of Memory and Language February 2025 140
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sandstedt, Jade Jørgen Michael, Kubota, Maki, Anderssen, Merete Brendeford, Darby, Jeannique, Helset, Stig Jarle, Tavakoli, Elaheh, Vangsnes, Øystein Alexander, Rothman, Jason
Publikováno v:
Sandstedt, Jade Jørgen Michael Kubota, Maki Anderssen, Merete Brendeford Darby, Jeannique Helset, Stig Jarle Tavakoli, Elaheh Vangsnes, Øystein Alexander Rothman, Jason . Bidialectal language representation and processing: Evidence from Norwegian ERPs. Jo
Jo
Jo
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10852/114083
Autor:
Bentzen, Kristine, Anderssen, Merete
Publikováno v:
The Journal of Comparative Germanic Linguistics, 2019 Jul 01. 22(2), 169-188.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45217979
Publikováno v:
The Journal of Comparative Germanic Linguistics, 2019 Jul 01. 22(2), 115-140.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45217977
Autor:
Anderssen, Merete, Westergaard, Marit
Publikováno v:
Anderssen MA, Westergaard M: Word order variation in heritage languages: Subject shift and object shift in Norwegian. In: Brehmer, Treffers-Daller J. Lost in Transmission: The role of attrition and input in heritage language development, 2020. John Benjamins Publishing Company p. 100-124
Externí odkaz:
https://hdl.handle.net/10037/19839
Publikováno v:
Anderssen MA, Alexiadou A, Lohndal T: Til en ung en kjekk en kar: Indefinite determiner spreading in Scandinavian and beyond. In: Christensen, Jørgensen H, Wood. The Sign of the V: Papers in Honour of Sten Vikner, 2019. School of Communication & Culture, Aarhus University p. 13-39
Externí odkaz:
https://hdl.handle.net/10037/27019