Zobrazeno 1 - 10
of 105
pro vyhledávání: '"Anderson, Joanna K."'
Autor:
Soneson, Emma, Burn, Anne-Marie, Anderson, Joanna K., Humphrey, Ayla, Jones, Peter B., Fazel, Mina, Ford, Tamsin, Howarth, Emma
Publikováno v:
In Journal of School Psychology April 2022 91:209-227
Autor:
Colville, Louise1 (AUTHOR), Anderson, Joanna K.1 (AUTHOR), Burn, Anne-Marie1 (AUTHOR) amb278@cam.ac.uk
Publikováno v:
Emotional & Behavioural Difficulties. Oct2024, p1-15. 15p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Child Psychology. Apr2022, Vol. 63 Issue 4, p447-462. 16p. 1 Diagram, 3 Charts.
Publikováno v:
In Children and Youth Services Review June 2017 77:164-176
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
BACKGROUND: School-based mental health literacy interventions aim to prevent mental disorders and promote mental wellbeing through improving the knowledge and understanding of mental health, mental disorders, and reducing stigma. Evidence suggests th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::e8e96c337fd18ae0041181af20d1e798
https://www.repository.cam.ac.uk/handle/1810/343258
https://www.repository.cam.ac.uk/handle/1810/343258