Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"Anderson, Helen M."'
Autor:
Anderson, Helen M.
Research suggests that instructional interventions can impact student learning most effectively when teachers receive support for implementation (Danielson, Doolittle, & Bradley, 2007; Songer, et al., 2002). This is particularly true for intervention
Externí odkaz:
http://pqdtopen.proquest.com/#viewpdf?dispub=10158552
Autor:
McFarlane, Shona M., Jupp, Orla J., Cobban, Hannah J., Hunter, Irene, Anderson, Helen M., Vandenabeele, Peter, Nixon, Graeme F., MacEwan, David J. *
Publikováno v:
In Biochemical Pharmacology 2001 61(6):749-759
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sihra, Karen, Anderson, Helen M.
Publikováno v:
Philosophy of Education Yearbook; 2009, p379-387, 9p
Publikováno v:
Proceedings of the Society for Experimental Biology & Medicine; Dec1958, Vol. 99 Issue 3, p547-550, 4p
Autor:
MOHAMED, Ahmed A.A., JUPP, Orla J., ANDERSON, Helen M., LITTLEJOHN, Alison F., VANDENABEELE, Peter, MacEWAN, David J.
Publikováno v:
Biochemical Journal; August 2002, Vol. 366 Issue: 1 p145-155, 11p
Autor:
JUPP, Orla J., McFARLANE, Shona M., ANDERSON, Helen M., LITTLEJOHN, Alison F., MOHAMED, Ahmed A. A., MACKAY, Ruth H., VANDENABEELE, Peter, MACEWAN, David J.
Publikováno v:
Biochemical Journal; November 2001, Vol. 359 Issue: 3 p525-535, 11p
Autor:
Valentine, William N., Anderson, Helen M., Paglia, Donald E., Jaffé, Ernst R., Konrad, Patricia N., Harris, Susan R., Kürschner, Klaus K.
Publikováno v:
Blood; May 1972, Vol. 39 Issue: 5 p674-684, 11p
Autor:
Valentine, William N., Hsieh, Hsin-soon, Paglia, Donald E., Anderson, Helen M., Baughan, Marjorie A., Jaffé, Ernst R., Garson, O. Margaret
Publikováno v:
New England Journal of Medicine; March 1969, Vol. 280 Issue: 10 p528-534, 7p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.