Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"Anderson, Dominique"'
Magister Scientiae - MSc
The metagenomic approach to gene discovery circumvents conventional gene and gene product acquisition by exploiting the uncultured majority of microorganisms in the environment. It was demonstrated in this study that met
The metagenomic approach to gene discovery circumvents conventional gene and gene product acquisition by exploiting the uncultured majority of microorganisms in the environment. It was demonstrated in this study that met
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/11394/2828
The metagenomic approach to gene discovery circumvents conventional gene and gene product acquisition by exploiting the uncultured majority of microorganisms in the environment. It was demonstrated in this study that metagenomic methods are suitable
Externí odkaz:
http://etd.uwc.ac.za/index.php?module=etd&action=viewtitle&id=gen8Srv25Nme4_6598_1265941858
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Oluwole, Oluwafemi Gabriel, Oosterwyk, Chandre, Anderson, Dominique, Adadey, Samuel Mawuli, Mnika, Khuthala, Manyisa, Noluthando, Yalcouye, Abdoulaye, Wonkam, Edmond T., Aboagye, Elvis Twumasi, Dia, Yacouba, Uwibambe, Esther, Jonas, Mario, Priestley, Roy, Popel, Kalinka, Manyashe, Thumeka, de Cock, Carmen, Nembaware, Victoria, Wonkam, Ambroise
Publikováno v:
Journal of Molecular Pathology; Dec2022, Vol. 3 Issue 4, p262-272, 11p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.