Zobrazeno 1 - 10
of 194
pro vyhledávání: '"Anderson, Angelika"'
Publikováno v:
JMIR mHealth and uHealth, Vol 7, Iss 7, p e12768 (2019)
BackgroundThe use of fitness trackers as tools of self-management to promote physical activity is increasing. However, the content of fitness trackers remains unexplored. ObjectiveThe aim of this study was to use the Behavior Change Technique Taxono
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0b7c7c94317f4437a4db5ef9ea991819
Autor:
Imasaka, Tsuyoshi, Lee, Pei Ling, Anderson, Angelika, Wong, Chernyse W. R., Moore, Dennis W., Furlonger, Brett, Bussaca, Margherita
Publikováno v:
Journal of Behavioral Education, 2020 Dec 01. 29(4), 763-786.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45380463
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Anderson, Angelika
There is long-standing research tradition within educational psychology investigating the role of motivation in academic outcomes. There have been fewer investigations to develop a comprehensive model that includes the effects of personal and environ
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2292/776
Autor:
Anderson, Angelika, Furlonger, Brett, Moore, Dennis W., Sullivan, Veronica D., White, Maximilian P.
Publikováno v:
In International Journal of Educational Research 2018 87:100-109
Autor:
Singh, Binita D., Moore, Dennis W., Furlonger, Brett E., Anderson, Angelika, Fall, Rebecca, Howorth, Sarah
Publikováno v:
Review Journal of Autism and Developmental Disorders; 20240101, Issue: Preprints p1-19, 19p
Publikováno v:
Journal of Behavioral Education, 2015 Dec 01. 24(4), 373-401.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/24758044
Publikováno v:
Journal of Behavioral Education, 2013 Dec 01. 22(4), 302-311.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43551352
Publikováno v:
Journal of Behavioral Education, 2013 Jun 01. 22(2), 157-167.
Externí odkaz:
http://dx.doi.org/10.1007/s10864-012-9165-x
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.