Zobrazeno 1 - 10
of 42
pro vyhledávání: '"Anderson, Amie"'
Autor:
Kandyce Anderson Amie
Publikováno v:
Journal of Dance Education. 22:153-160
Autor:
Stephanie Grant, Patrice Leverett, Stephanie D'Costa, Kandyce Anderson Amie, Stephanie McCullough Campbell, Sydney Wing
Publikováno v:
Journal of Social Issues. 78:346-365
Publikováno v:
JEP: eJournal of Education Policy; Fall2022, Vol. 23 Issue 2, p1-32, 32p
Autor:
Anderson, Amie K.
The purpose of this study was to determine if significant relationships exist for any of the variables, age, gender, previous GPA, test scores (ACT, Compass), number of accumulated credits, and student success in Biology. This study strived to determ
Externí odkaz:
http://pqdtopen.proquest.com/#viewpdf?dispub=3609412
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Grant, Stephanie1 (AUTHOR) sgrant8@xula.edu, Leverett, Patrice2 (AUTHOR), D'Costa, Stephanie3 (AUTHOR), Amie, Kandyce Anderson4 (AUTHOR), Campbell, Stephanie McCullough4 (AUTHOR), Wing, Sydney5 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Social Issues. Jun2022, Vol. 78 Issue 2, p346-365. 20p.
Publikováno v:
Journal of Pharmacy Practice; Oct2023, Vol. 36 Issue 5, p1048-1051, 4p
Autor:
Ishmael, Sarah
Publikováno v:
Globalisation, Societies & Education; Aug2023, Vol. 21 Issue 4, p537-548, 12p
Publikováno v:
Projections: The Journal for Movies & Mind; 2023, Vol. 17 Issue 2, p22-40, 19p
Autor:
Amie, Kandyce Anderson
Publikováno v:
Journal of Dance Education; Jul-Sep2022, Vol. 22 Issue 3, p153-160, 8p