Zobrazeno 1 - 10
of 68
pro vyhledávání: '"Anderson, Alida"'
Autor:
Dimitropoulos, Gina, Lindenbach, David, Anderson, Alida, Rowbotham, Melissa, Wang, Emily, Heintz, Madison, Ehrenreich-May, Jill, Arnold, Paul D.
Publikováno v:
In Child Abuse & Neglect December 2023 146
Publikováno v:
In Teaching and Teacher Education October 2023 132
Autor:
Anderson, Alida Lorraine.
Thesis (Ph. D.) -- University of Maryland, College Park, 2006.
Thesis research directed by: Special Education. Title from t.p. of PDF. Includes bibliographical references. Published by UMI Dissertation Services, Ann Arbor, Mich. Also available i
Thesis research directed by: Special Education. Title from t.p. of PDF. Includes bibliographical references. Published by UMI Dissertation Services, Ann Arbor, Mich. Also available i
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1903/3427
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lindenbach, David1 (AUTHOR), Anderson, Alida1 (AUTHOR), Wang, Emily2 (AUTHOR), Heintz, Madison1 (AUTHOR), Rowbotham, Melissa1 (AUTHOR), Ehrenreich-May, Jill3 (AUTHOR), Arnold, Paul D.1 (AUTHOR), Dimitropoulos, Gina1,4 (AUTHOR) gdimit@ucalgary.ca
Publikováno v:
Child & Youth Services. Apr2024, p1-26. 26p. 5 Illustrations, 6 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Anderson, Alida1 (AUTHOR) aanderso@american.edu, Valero, Liora2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Teaching Exceptional Children. Nov/Dec2020, Vol. 53 Issue 2, p150-162. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.