Zobrazeno 1 - 10
of 193
pro vyhledávání: '"Andersen, Leif P."'
The dominant programming languages support only linear text to express ideas. Visual languages offer graphical representations for entire programs, when viewed with special tools. Hybrid languages, with support from existing tools, allow developers t
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2403.01335
Many programming problems call for turning geometrical thoughts into code: tables, hierarchical structures, nests of objects, trees, forests, graphs, and so on. Linear text does not do justice to such thoughts. But, it has been the dominant programmi
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2010.12695
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
While high-level languages come with significant readability and maintainability benefits, their performance remains difficult to predict. For example, programmers may unknowingly use language features inappropriately, which cause their programs to r
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1809.04151
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Andersen, Leif, Lipton, Alexander
Exponential L\'evy processes can be used to model the evolution of various financial variables such as FX rates, stock prices, etc. Considerable efforts have been devoted to pricing derivatives written on underliers governed by such processes, and th
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1206.6787
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.