Zobrazeno 1 - 10
of 121
pro vyhledávání: '"Andersen, Kristen"'
Autor:
Andersen, Kristen
The purpose of the qualitative single-case study was to explore and gain deeper understanding of instructor responsibility within hybrid learning courses from the perspective of higher education music students. Two research questions guided the case
Externí odkaz:
http://pqdtopen.proquest.com/#viewpdf?dispub=10787171
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
White, Brian R., Ko, Tiffany S., Morgan, Ryan W., Baker, Wesley B., Benson, Emilie J., Lafontant, Alec, Starr, Jonathan P., Landis, William P., Andersen, Kristen, Jahnavi, Jharna, Breimann, Jake, Delso, Nile, Morton, Sarah, Roberts, Anna L., Lin, Yuxi, Graham, Kathryn, Berg, Robert A., Yodh, Arjun G., Licht, Daniel J., Kilbaugh, Todd J.
Publikováno v:
In Resuscitation September 2022 178:12-18
Autor:
Andersen, Kristen Lynn
The purpose of this study is to investigate student leadership development. This study will investigate if there are any differences in the estimate of gains from attending college between students who participated in a Leadership Community and a sam
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10919/31990
http://scholar.lib.vt.edu/theses/available/etd-04282000-14470036/
http://scholar.lib.vt.edu/theses/available/etd-04282000-14470036/
Autor:
Andersen, Kristen Lynn.
Thesis (M.A.)--Virginia Polytechnic Institute and State University, 2000.
Title from electronic submission form. Vita. Abstract. Includes bibliographical references.
Title from electronic submission form. Vita. Abstract. Includes bibliographical references.
Autor:
Andersen, Kristen Nicole1 (AUTHOR), Shittu, Funmilayo2 (AUTHOR), Magama, Abdullahi3 (AUTHOR), Ahmed, Tahlil4 (AUTHOR), Bakare, Damola2 (AUTHOR), Salako, Julius2 (AUTHOR), Burgess, Rochelle Ann5 (AUTHOR), King, Carina1,5 (AUTHOR) carina.king@ki.se
Publikováno v:
Global Health Action. 2022, Vol. 15 Issue 1, p1-14. 14p. 1 Diagram, 4 Charts.
Publikováno v:
In Journal of AAPOS April 2013 17(2):163-165
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.