Zobrazeno 1 - 10
of 16
pro vyhledávání: '"Andersen, H.H.K."'
Autor:
Andersen, V., Andersen, H.H.K.
Publikováno v:
Andersen, V & Andersen, H H K 2002, Evaluation of the COGITO system . Denmark. Forskningscenter Risoe. Risoe-R, no. 1363(EN), Risø National Laboratory, Roskilde .
This report covers the deliverable D7.2 of the COGITO project. It presents the evaluation of an 'intelligent' agent integrated into an e-commerce system. The aim of the agent is to support the user partly through direct communication and partly by gu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1202::a301104ac99b8b58b5a24131fe8a6d20
http://orbit.dtu.dk/ws/files/7712374/ris_r_1363.pdf
http://orbit.dtu.dk/ws/files/7712374/ris_r_1363.pdf
Publikováno v:
Albrechtsen, H, Andersen, H H K, Bødker, S & Pejtersen, A M 2001, Affordances in activity theory and cognitive systems engineering . Denmark. Forskningscenter Risoe. Risoe-R, no. 1287(EN), Risø National Laboratory, Roskilde .
For the last decade, the Gibsonian concept of affordances has attracted much attention within Human-Machine Interaction (HMI) and related research communities. The application of Gibson's ideas in HMI has lead to the notion of direct manipulation ofi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1202::65ce3bd8b6791b3408143c7595a0522d
http://orbit.dtu.dk/en/publications/affordances-in-activity-theory-and-cognitive-systems-engineering(7490983c-0c6d-4ece-9280-ab13d14e3c37).html
http://orbit.dtu.dk/en/publications/affordances-in-activity-theory-and-cognitive-systems-engineering(7490983c-0c6d-4ece-9280-ab13d14e3c37).html
Publikováno v:
Andersen, V, Hansen, C B & Andersen, H H K 2001, Evaluation of agents and study of end-user needs and behaviour for e-commerce. COGITO focus group experiment . Denmark. Forskningscenter Risoe. Risoe-R, no. 1264(EN), Risø National Laboratory, Roskilde .
The process of buying products and services on the Internet often implies a high degree of complexity and uncertainty about the conditions of information seeking, about items for sale, the purchase of wanted products and the actual navigation on a si
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1202::ea435b1f8454976f0bac39f16b64a2e6
http://orbit.dtu.dk/ws/files/7727021/ris_r_1264.pdf
http://orbit.dtu.dk/ws/files/7727021/ris_r_1264.pdf
Publikováno v:
13th IEEE International Workshops on Enabling Technologies: Infrastructure for Collaborative Enterprises; 2004, p167-172, 6p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.