Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"Andersen, B.V."'
Publikováno v:
In Journal of Dairy Science May 2024 107(5):2653-2667
Publikováno v:
In Food Quality and Preference September 2017 60:1-8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mielby, Line Holler, Jensen, Sidsel, Kildegaard, Heidi, Kuznetsova, Alexandra, Eggers, Nina, Andersen, B.V., Brockhoff, Per B., Byrne, Derek V.
Publikováno v:
Mielby, L H, Jensen, S, Kildegaard, H, Kuznetsova, A, Eggers, N, Andersen, B V, Brockhoff, P B & Byrne, D V 2014, ' Effect of means – of context evocation and type of evoked context on consumer responses towards fruit drinks ', Eurosense 2014: A sense of life, København, Denmark, 07/09/2014-10/09/2014 . < http://food.au.dk/fileadmin/DJF/Food/Videnudveksling/Eurosense2014/Means_of_context_evocation_-_Line_-_August2014_tryk_90x120.pdf >
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pure_au_____::824c27da1242ae5b5745d71a9f861a22
https://pure.au.dk/portal/da/publications/effect-of-means--of-context-evocation-and-type-of-evoked-context-on-consumer-responses-towards-fruit-drinks(a0d61acf-e9f9-4b50-9735-720ae3bd5cee).html
https://pure.au.dk/portal/da/publications/effect-of-means--of-context-evocation-and-type-of-evoked-context-on-consumer-responses-towards-fruit-drinks(a0d61acf-e9f9-4b50-9735-720ae3bd5cee).html
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.