Zobrazeno 1 - 10
of 44
pro vyhledávání: '"Anders, Allison Daniel"'
Autor:
Wilson, Betty L., Wolfer, Terry A., Wooten, Nikki R., Pitner, Ronald, Moore, Sharon E., Anders, Allison Daniel
Publikováno v:
Journal of Human Behavior in the Social Environment; Nov/Dec2024, Vol. 34 Issue 8, p1374-1397, 24p
Thesis (Ph. D.)--University of North Carolina at Chapel Hill, 2007.
Title from electronic title page (viewed Dec. 18, 2007). "... in partial fulfillment of the requirements for the degree of Philosophy of Education in the School of Education." D
Title from electronic title page (viewed Dec. 18, 2007). "... in partial fulfillment of the requirements for the degree of Philosophy of Education in the School of Education." D
Externí odkaz:
http://dc.lib.unc.edu/u?/etd,839
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wilson, Betty L., Wolfer, Terry A., Wooten, Nikki R., Pitner, Ronald, Moore, Sharon E., Anders, Allison Daniel
Publikováno v:
Journal of Human Behavior in the Social Environment; Apr2024, Vol. 34 Issue 3, p390-422, 33p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Forum Qualitative Sozialforschung / Forum: Qualitative Social Research, 19, 3, 20, Research Ethics in Qualitative Research
In diesem Aufsatz befassen wir uns mit ethischen Herausforderungen, denen wir in einer vierjährigen postkritischen Ethnografie zu den Umsiedlungserfahrungen von Burundier*innen mit Flüchtlingsstatus begegnet waren, die in den südlichen Appalachen
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/59938
Publikováno v:
Counterpoints, 2013 Jan 01. 440, 155-194.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/42981973
Publikováno v:
Journal of Correctional Education, 2011 Jun 01. 62(2), 77-93.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23282664
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.