Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"Anderhag, Per"'
Autor:
Anderhag, Per1 per.anderhag@su.se, Salomonsson, Niklas2, Bürgers, Andre3, Estay Espinola, Cesar4, Fahrman, Birgit5, Seifeddine Ehdwall, Dana6, Sundler, Maria5
Publikováno v:
International Journal of Technology & Design Education. Apr2024, Vol. 34 Issue 2, p691-710. 20p.
Autor:
Anderhag, Per
The objective of the thesis is to describe and analyse aspects of home background and teaching that may be important for students’ capability and will to participate in science. The purpose is to make explicit how teaching can support students in d
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:su:diva-108074
Publikováno v:
Frontiers in Education; 2024, p01-12, 12p
Publikováno v:
ATENA Didaktik; 2024, Vol. 6 Issue 1, p1-10, 10p
Publikováno v:
Frontiers in Education; 2024, p1-3, 3p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Planta, 2004 May 01. 219(1), 103-109.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23388410
Artikeln presenterar en studie om hur undervisning kan stötta elevers förståelse av växthuseffekten. Studien genomfördes som en Learning study i årskurs 7. Syfte var att identifiera möjliga kritiska aspekter för att förstå växthuseffekten
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::bb86fc71c531acd429ab2618ce4d34ee
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kth:diva-272137
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kth:diva-272137
Autor:
Anderhag, Per
Publikováno v:
Exploring Emotions, Aesthetics & Wellbeing in Science Education Research; 2017, p39-54, 16p