Zobrazeno 1 - 10
of 216
pro vyhledávání: '"Anchored Instruction"'
Publikováno v:
Al-Jabar, Vol 14, Iss 2, Pp 501-513 (2023)
Background: Mathematics learning often appears unattractive to students due to its monotonous, intimidating, and boring nature. Active engagement in learning mathematics requires students to effectively utilize their communication and critical thinki
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5fb77f28ebc74ac4b3f416d8c5fa16a1
Autor:
Cherry Jr., Wayne R.1 cherryw@stpiusx.org
Publikováno v:
Knowledge Quest. Nov/Dec2017, Vol. 46 Issue 2, p50-55. 6p. 1 Color Photograph.
Autor:
Khoirun Nisa, Maria Agustina Ngadha
Publikováno v:
Jurnal Pendidikan Biologi, Vol 13, Iss 1, Pp 60-65 (2022)
Abstrak. Penelitian ini bertujuan untuk menghasilkan sebuah produk berupa Modul Elektonik Berbasis Anchored Instruction dengan menggunakan metode penelitian Research dan Development (R&D). Metode penelitian ini di gunakan untuk menghasilkan produk da
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/332a8d27637c4e79ad4bf89a26975b69
Autor:
Huang, Philip C. C.1,2 huang@history.ucla.edu
Publikováno v:
Modern China. Jan2019, Vol. 45 Issue 1, p3-36. 34p.
Autor:
Peccin da Silva, Anderson1 anderson.peccin@ufrgs.br, Festugato, Lucas1 lucas@ufrgs.br, Masuero, João Ricardo1 joao.masuero@ufrgs.br
Publikováno v:
Thin-Walled Structures. Aug2017, Vol. 117, p343-355. 13p.
Publikováno v:
Rural and Remote Health, Vol 21 (2021)
Rural physicians face many challenges with providing rural health care, which often leads to innovative solutions. Despite their creativity with overcoming barriers, there is a lack of support for rural health research - an area of health care where
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9b4456dc555e40afa89633db2ff6ba84
Publikováno v:
Cognition. Apr2016, Vol. 149, p11-17. 7p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shi, Sheng1, Liu, Zu-De1 rjliuzd@163.com, Li, Xin-Feng1, Qian, Lie1, Zhong, Gui-Bin1, Chen, Fang-Jing2
Publikováno v:
Spine Journal. Sep2015, Vol. 15 Issue 9, p1973-1980. 8p.
Publikováno v:
die hochschullehre, 6, 61-82
Lehrende an Hochschulen sind zunehmend gefordert, fachliche, theoriebasierte Inhalte mit klar erkennbarem Praxisbezug zu versehen, um die Studierenden bei der Entwicklung beruflich bedeutsamer Kompetenzen zu fördern, die deutlich über ein reines Fa
Externí odkaz:
https://www.wbv.de/artikel/HSL2004W