Zobrazeno 1 - 10
of 3 734
pro vyhledávání: '"Anchored Instruction"'
Publikováno v:
Al-Jabar, Vol 14, Iss 2, Pp 501-513 (2023)
Background: Mathematics learning often appears unattractive to students due to its monotonous, intimidating, and boring nature. Active engagement in learning mathematics requires students to effectively utilize their communication and critical thinki
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5fb77f28ebc74ac4b3f416d8c5fa16a1
Autor:
Khoirun Nisa, Maria Agustina Ngadha
Publikováno v:
Jurnal Pendidikan Biologi, Vol 13, Iss 1, Pp 60-65 (2022)
Abstrak. Penelitian ini bertujuan untuk menghasilkan sebuah produk berupa Modul Elektonik Berbasis Anchored Instruction dengan menggunakan metode penelitian Research dan Development (R&D). Metode penelitian ini di gunakan untuk menghasilkan produk da
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/332a8d27637c4e79ad4bf89a26975b69
Autor:
Wertz, Jeanette A.1 (AUTHOR) jwertz1@binghamton.edu, Mulcahy, Candace A.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Preventing School Failure. 2025, Vol. 69 Issue 1, p102-110. 9p.
Publikováno v:
International Journal of Emerging Technologies in Learning; 2023, Vol. 18 Issue 17, p223-235, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
die hochschullehre, 6, 61-82
Lehrende an Hochschulen sind zunehmend gefordert, fachliche, theoriebasierte Inhalte mit klar erkennbarem Praxisbezug zu versehen, um die Studierenden bei der Entwicklung beruflich bedeutsamer Kompetenzen zu fördern, die deutlich über ein reines Fa
Externí odkaz:
https://www.wbv.de/artikel/HSL2004W
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Khodos, Iryna, Hunt, Jaime
Publikováno v:
International Journal of Teaching & Learning in Higher Education; 2022, Vol. 34 Issue 1, p153-160, 8p