Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"Anatomy education environment"'
Autor:
Siti Nurma Hanim Hadie, Muhamad Saiful Bahri Yusoff, Wan Nor Arifin, Fazlina Kasim, Zul Izhar Mohd Ismail, Mohd Anizam Asari, Asma’ Hassan, Tg Fatimah Murniwati Tg Muda, Yasrul Izad Abu Bakar, Rasheeda Mohd Zamin, Elvy Suhana Mohd Ramli, Rafidah Hod, Saiful Bahri Talip, Ku Mastura Ku Mohd Noor, Yusoff Sharizal Yusoff Azmi Merican, Muhammad Fairuz Azmi, Atikah Abdul Latiff, Madihah Rushaidhi
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 21, Iss 1, Pp 1-12 (2021)
Abstract Background The Anatomy Education Environment Measurement Inventory (AEEMI) evaluates the perception of medical students of educational climates with regard to teaching and learning anatomy. The study aimed to cross-validate the AEEMI, which
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/29c59ff747104066a279969302b72160
Autor:
Siti Nurma Hanim Hadie, Muhamad Saiful Bahri Yusoff, Wan Nor Arifin, Fazlina Kasim, Zul Izhar Mohd Ismail, Mohd Anizam Asari, Husnaida Abdul Manan @ Sulong, Asma’ Hassan, Tg Fatimah Murniwati Tg Muda, Yasrul Izad Abu Bakar, Rasheeda Mohd Zamin, Elvy Suhana Mohd Ramli, Rafidah Hod, Saiful Bahri Talip, Ku Mastura Ku Mohd Noor, Yusoff Sharizal Yusoff Azmi Merican, Muhammad Fairuz Azmi, Atikah Abdul Latiff, Madihah Rushaidhi
Publikováno v:
BMC Medical Education
BMC Medical Education, Vol 21, Iss 1, Pp 1-12 (2021)
BMC Medical Education, Vol 21, Iss 1, Pp 1-12 (2021)
Background The Anatomy Education Environment Measurement Inventory (AEEMI) evaluates the perception of medical students of educational climates with regard to teaching and learning anatomy. The study aimed to cross-validate the AEEMI, which was previ
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::57d503610a45960829e9c7d2674318fd
https://doi.org/10.21203/rs.3.rs-55480/v1
https://doi.org/10.21203/rs.3.rs-55480/v1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.