Zobrazeno 1 - 10
of 2 821
pro vyhledávání: '"Analysis of Drawings"'
Autor:
Aisha-Nusrat Ahmad, Phil C. Langer
Publikováno v:
Social Inclusion, Vol 12, Iss 0 (2024)
This article presents a contextualized interpretation of drawings created by former child soldiers of the so‐called Islamic State in Iraq and Syria (ISIS). The drawings were generated as part of a collaborative storytelling project in Northern Iraq
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dddfad0dc10c4ab1991782c440abfcca
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Сучасна педіатрія: Україна, Iss 6(134), Pp 68-76 (2023)
Lithuanian society actively supports Ukraine and is very close to the threat of extended war. How to communicate with preschool children about cruel war events is a problematic question for many parents and educators. Purpose - to study the attitu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/532f3817546f4540b5836891b5f2f755
Autor:
Pozueta, Ana, Lage, Carmen, García-Martínez, María, Kazimierczak, Martha, Bravo, María, López-García, Sara, Fernández-Rodríguez, Andrea, Riancho, Javier, González-Suárez, Andrea, Vázquez-Higuera, José Luis, Cano-Abascal, Ángel, Martínez-Dubarbie, Francisco, de Arcocha-Torres, María, Jiménez-Bonilla, Julio, Banzo, Ignacio, Rodríguez-Rodríguez, Eloy, Sánchez-Juan, Pascual
Publikováno v:
In Cortex July 2020 128:162-173
This paper proposes a computational approach for analysis of strokes in line drawings by artists. We aim at developing an AI methodology that facilitates attribution of drawings of unknown authors in a way that is not easy to be deceived by forged ar
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1711.03536
Publikováno v:
In The Arts in Psychotherapy April 2019 63:102-110
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
South African Journal of Childhood Education, Vol 13, Iss 1, Pp e1-e9 (2023)
Background: Within the multilingual context of KwaZulu Natal (KZN), learners in Grades 1–3 are taught in their native language which is isiZulu. From Grade 4, English or Afrikaans becomes the medium of instruction. Yet, many parents prefer that the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3df7e53adcdc4604b3790ae89c0819b5