Zobrazeno 1 - 10
of 342
pro vyhledávání: '"Analogue games"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Sousa, M, Antunes, A, Pinto, N & Zagalo, N 2021, ' Fast serious analogue games in planning: the role of non-player participants ', Simulation & Gaming .
Objective Public participation has benefited from innovative engagement tools that facilitate the negotiation between diverse sets of stakeholders with different planning perspectives. Our objective is to test and evaluate the use of a fast Serious G
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::f8381566a8497ef1a5c155b697b6f2e5
https://www.research.manchester.ac.uk/portal/en/publications/fast-serious-analogue-games-in-planning-the-role-of-nonplayer-participants(3fcfd723-687f-4e49-b498-e32ec14ce869).html
https://www.research.manchester.ac.uk/portal/en/publications/fast-serious-analogue-games-in-planning-the-role-of-nonplayer-participants(3fcfd723-687f-4e49-b498-e32ec14ce869).html
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Seki, Yumi, Takeuchi, Koji
Publikováno v:
多摩心理臨床学研究. (13):9-15
Autor:
Fábio Machuqueiro, João Piedade
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 14, Iss 11, p 1182 (2024)
Recent studies highlight the potential of modern board games (MBGs) to foster computational thinking (CT) skills in students. This research explored the impact of integrating MBGs into a primary education classroom through an embedded concurrent mixe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2dfcd2a36dd646a2826395111a9af2d2
Publikováno v:
Encyclopedia of Educational Innovation ISBN: 9789811322624
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::25fa53a0f7d87f3b4e4ca30b90984b69
https://doi.org/10.1007/978-981-13-2262-4_44-1
https://doi.org/10.1007/978-981-13-2262-4_44-1