Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Analýza vnitřního prostředí firmy"'
Autor:
Mišurec, Libor
Diploma thesis Expanding of company Oční optika Věra Mišurcová s.r.o. is dealing with creating real business plan applied on opening new optican store. The main goal is analyse currant situation, set up a new proposals witch will lead to improve
Externí odkaz:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-225316
Autor:
Novosadová, Martina
The aim of this bachelor's thesis is to make a strategic analysis of a chosen agricultural enterprise. On the basis of results of the strategic analysis the strategic recommendations, which could contribute to a development of the analysed enterprise
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2186::8bb50ea0e087f5f030fc81ce70fa17f2
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-162486
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-162486
Autor:
Loupová, Hana
This Master´s thesis deals and evaluates the present situation of the company Stamal Colour, s r.o. The aim of this thesis „Business Plan for development of a company“ is to provide a solution how to develop this company to success in order to s
Externí odkaz:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-222266
Autor:
Huniovský, Martin Bc.
Práce charakterizuje činnost konkrétní firmy působící na domácím trhu v oblasti dovozu a distribuce potravin. Měnící se podmínky trhu vyžadují přizpůsobení se těmto změnám, kdy prvním krokem k úspěchu je pečlivá analýza sou
Externí odkaz:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-1943
Autor:
Huniovský, Martin Bc.
Práce charakterizuje činnost konkrétní firmy působící na domácím trhu v oblasti dovozu a distribuce potravin. Měnící se podmínky trhu vyžadují přizpůsobení se těmto změnám, kdy prvním krokem k úspěchu je pečlivá analýza sou
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2186::dacdb371dc09f5f923187093bce62653
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-1943
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-1943
Autor:
Janečková Lidmila
Publikace se zaměřuje na problematiku marketingu především v menších a středních firmách, kterých je v tomto sektoru většina. Autorky objasňují klasifikaci služby, výběr cílových skupin zákazníků a věnují se porovnávání v