Zobrazeno 1 - 10
of 39 426
pro vyhledávání: '"An Schrijvers"'
Autor:
RAKHMANINOVA, MARIA
Publikováno v:
Horizon. Феноменологические исследования / Horizon. Studies in Phenomenology. 10(2):577-584
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1008476
Autor:
Irene, Van Thiel, Pieter
Publikováno v:
Bulletin van het Rijksmuseum, 2003 Jan 01. 51(1), 36-63.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40383352
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Liell-Cock, Jack, Schrijvers, Tom
Publikováno v:
The Art, Science, and Engineering of Programming, 2024, Vol. 8, Issue 3, Article 9
Context: Edge graphs are graphs whose edges are labelled with identifiers, and nodes can have multiple edges between them. They are used to model a wide range of systems, including networks with distances or degrees of connection and complex relation
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2403.02273
Autor:
Shi, Liang, Bakhitov, Edvard, Hung, Kenneth, Karrer, Brian, Walker, Charlie, Bhole, Monica, Schrijvers, Okke
Bipartite Experiments are randomized experiments where the treatment is applied to a set of units (randomization units) that is different from the units of analysis, and randomization units and analysis units are connected through a bipartite graph.
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2402.11070
Autor:
Liao, Luofeng, Kroer, Christian, Leonenkov, Sergei, Schrijvers, Okke, Shi, Liang, Stier-Moses, Nicolas, Zhang, Congshan
Online A/B testing is widely used in the internet industry to inform decisions on new feature roll-outs. For online marketplaces (such as advertising markets), standard approaches to A/B testing may lead to biased results when buyers operate under a
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2402.07322
Publikováno v:
Bouwsteenen, 1874 Jan 01. 3, 1-64.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/987364