Zobrazeno 1 - 10
of 37
pro vyhledávání: '"Amirian, Seyed Mohammad Reza"'
Autor:
Azari Noughabi, Mostafa, Amirian, Seyed Mohammad Reza, Adel, Seyyed Mohammad Reza, Zareian, Gholamreza
Publikováno v:
English Teaching & Learning; Dec2024, Vol. 48 Issue 4, p525-551, 27p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
English Teaching & Learning; 20240101, Issue: Preprints p1-18, 18p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Psychological Studies; Dec2022, Vol. 67 Issue 4, p480-487, 8p
Publikováno v:
Human Arenas; Sep2022, Vol. 5 Issue 3, p577-591, 15p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Enayat, Mostafa Janebi1, Amirian, Seyed Mohammad Reza1 smr.amirian@gmail.com, Zareian, Gholamreza1, Ghaniabadi, Saeed1
Publikováno v:
SAGE Open. Jan-Mar2018, Vol. 8 Issue 1, p1-15. 15p.
Autor:
Azari Noughabi, Mostafa, Amirian, Seyed Mohammad Reza, Adel, Seyyed Mohammad Reza, Zareian, Gholamreza
Publikováno v:
English Teaching & Learning; 20230101, Issue: Preprints p1-27, 27p
Publikováno v:
Iranian Journal of Language Teaching Research, Vol 3, Iss 2, Pp 29-46 (2015)
Scopus-Elsevier
Web of Science
Scopus-Elsevier
Web of Science
Self-regulation is referred to as learners’ self-generated ideas and actions which are systematically directed towards achieving educational goals and require learners’ active participation in the learning process (Zimmerman & Bandura, 1994). The