Zobrazeno 1 - 10
of 59
pro vyhledávání: '"Amiri Leena"'
Autor:
Sheek-Hussein Mohamud, Hashmey Rayhan, Alsuwaidi Ahmed R, Al Maskari Fatima, Amiri Leena, Souid Abdul-Kader
Publikováno v:
BMC Public Health, Vol 12, Iss 1, p 1047 (2012)
Abstract Background The aims of this study were to assess the seroprevalence of vaccine-preventable infections in Emirati medical students, and to provide scientific evidence for implementation of a cost-effective immunization guideline and policy fo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d3f3f592a7ef41e295d4f085c168fc2c
Autor:
Amiri, Leena1 (AUTHOR), Al Mugaddam, Fadwa1 (AUTHOR), Javaid, Syed Fahad1 (AUTHOR) sjavaid@uaeu.ac.ae
Publikováno v:
Middle East Current Psychiatry. 7/14/2023, Vol. 30 Issue 1, p1-8. 8p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
AMIRI, LEENA1, GALADARI, HASSAN2, AL MUGADDAM, FADWA1, SOUID, ABDUL KADER3, STIP, EMMANUEL4, JAVAID, SYED FAHAD1 sjavaid@uaeu.ac.ae
Publikováno v:
Journal of Clinical & Aesthetic Dermatology. Dec2021, Vol. 14 Issue 12, pE74-E83. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Case Reports in Psychiatry.
Physical examination is a core component of any assessment done by a physician. Despite that, a physical examination is not always a top priority in many patients with psychiatric illnesses. We present the case of a woman with a prior diagnosis of a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
JMIR Formative Research; Feb2022, Vol. 6 Issue 2, p1-17, 17p