Zobrazeno 1 - 10
of 85
pro vyhledávání: '"Americans with Disabilities Act (ADA)"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Practical and Theoretical Implications of Successfully Doing Difference in Organizations
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Romano,, Nicholas C.
Publikováno v:
International Journal of Electronic Commerce, 2002 Dec 01. 7(2), 81-117.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27751057
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
MaryBeth Walpole, Jay Chaskes
Publikováno v:
Journal of College Orientation, Transition, and Retention, Vol 19, Iss 1 (2011)
This study focuses on students with disabilities' (SWD) transition to and experiences in college using both quantitative and qualitative data. SWD report similar levels of interaction with advisors and faculty, despite the additional contact that acc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4e37d28363f14cf3a6ada36e99db2c89
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wanda M. Hadley
Publikováno v:
Journal of College Orientation, Transition, and Retention, Vol 17, Iss 1 (2009)
Students with learning disabilities are one of the fastest growing student population attending colleges and universities. Students with learning disabilities in the pre-kindergarten through twelfth grade (PK-12) educational system are protected by t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4b04ed1e27904ed085d2aafd997d5fbf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.