Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"Ament, Jennifer"'
This book deals with the effects of three different learning contexts mainly on adult, but also on adolescent, learners'language acquisition. The three contexts brought together in the monograph include i) a conventional instructed second language ac
Publikováno v:
In Journal of Pragmatics January 2020 156:41-53
Autor:
Ament, Jennifer
Publikováno v:
Atlantis, 2021 Dec 01. 43(2), 219-231.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27114413
Publikováno v:
Journal of English-Medium Instruction; 2023, Vol. 2 Issue 1, p79-100, 22p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Introduction to the volume
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::c79d164b5959d4f9e313b6477e4d9d7f
This book deals with the effects of three different learning contexts mainly on adult, but also on adolescent, learners' language acquisition. The three contexts brought together in the monograph include i) a conventional instructed second language a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::ceff709f6b6f27ad3682496a7c5a9bd2
Autor:
Ament, Jennifer
Publikováno v:
TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
TDR. Tesis Doctorales en Red
instname
TDR. Tesis Doctorales en Red
instname
This doctoral dissertation has three main aims: firstly, to investigate the acquisition of pragmatic markers (PMs); secondly, to investigate the effect of either full- or semi-English-medium instruction (EMI) course on learner’s PM use; and thirdly
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=RECOLECTA___::4502442814c1dfe5a60f25f15e6f38b9
http://hdl.handle.net/10803/666672
http://hdl.handle.net/10803/666672
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.