Zobrazeno 1 - 10
of 355
pro vyhledávání: '"Amburn, P."'
Autor:
Kavya Boyina, Blake King, Abby S. Rigsbee, Jennifer G. Yang, Wilson Sprinkles, Visha M. Patel, Allison A. McDonald, Sue Katz Amburn, Franklin R. Champlin
Publikováno v:
Heliyon, Vol 9, Iss 4, Pp e15385- (2023)
Triclosan is a hydrophobic antimicrobial agent commonly employed in health care settings. While it exhibits broad-spectrum antibacterial properties, the gram-negative nosocomial opportunists Pseudomonas aeruginosa and Serratia marcescens are atypical
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/151c73592478422799e88b3b55718e1e
Autor:
Michael W. Boyce, Robert H. Thomson, Joel K. Cartwright, David T. Feltner, Cortnee R. Stainrod, Jeremy Flynn, Christian Ackermann, John Emezie, Charles R Amburn, Ericka Rovira
Publikováno v:
Frontiers in Virtual Reality, Vol 3 (2022)
This study identifies that increasing the fidelity of terrain representation does not necessarily increase overall understanding of the terrain in a simulated mission planning environment using the Battlefield Visualization and Interaction software (
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1d7d4ea0571145fabaace6f1e20f9a76
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Amy G. Briggs, Lee E. Hughes, Robert E. Brennan, John Buchner, Rachel E. A. Horak, D. Sue Katz Amburn, Ann H. McDonald, Todd P. Primm, Ann C. Smith, Ann M. Stevens, Sunny B. Yung, Timothy D. Paustian
Publikováno v:
Journal of Microbiology & Biology Education, Vol 18, Iss 3 (2017)
Misconceptions, or alternative conceptions, are incorrect understandings that students have incorporated into their prior knowledge. The goal of this study was the identification of misconceptions in microbiology held by undergraduate students upon e
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/06f35829a12546e59df4b7486d4f0ab4
Autor:
Timothy D. Paustian, Amy G. Briggs, Robert E. Brennan, Nancy Boury, John Buchner, Shannon Harris, Rachel E. A. Horak, Lee E. Hughes, D. Sue Katz-Amburn, Maria J. Massimelli, Ann H. McDonald, Todd P. Primm, Ann C. Smith, Ann M. Stevens, Sunny B. Yung
Publikováno v:
Journal of Microbiology & Biology Education, Vol 18, Iss 3 (2017)
If we are to teach effectively, tools are needed to measure student learning. A widely used method for quickly measuring student understanding of core concepts in a discipline is the concept inventory (CI). Using the American Society for Microbiology
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a1a4f59421f54c85ba3e41c48ef948d4
Autor:
Amburn, Thomas, Davenport, Daniel, Patel, Reema, Moss, Jessica, Pandalai, Prakash, Kim, Joseph, Cavnar, Michael
Publikováno v:
The American Surgeon; November 2023, Vol. 89 Issue: 11 p4469-4478, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Microbiology & Biology Education, Vol 13, Iss 1, Pp 21-27 (2012)
Recent recommendations for educational research encourage empirically tested, theory-based, completely transparent, and broadly applicable studies. In light of these recommendations, we call for a research standard and community of practice in the ev
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/87862c94413a4c288a724612dc973f3d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.