Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"Ambulatory teaching"'
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-12 (2024)
Abstract Background This study aims to determine the satisfaction and future training needs of general practice residents participating in a novel model of ambulatory teaching aligned with the specifications for standardized residency training in out
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/20fa7810697f47c4b505756925efef76
Autor:
Louise Devillers, Sébastien Friesse, Mette Caranta, Vincent Tarazona, Bastien Bourrion, Olivier Saint-Lary
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 23, Iss 1, Pp 1-9 (2023)
Abstract Background After a long phase without any propositions for real ambulatory training inside general practitioners’ offices, general practice (GP) vocational training has begun to appear progressively and has been integrated into undergradua
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/df10327498174c0e939c902ec28acc8b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Strides in Development of Medical Education, Vol 7, Iss 2, Pp 81-91 (2011)
Background & Objective : Attention to the challenges that trainers and trainees may face during educational programs is very beneficial for achieving maximum efficiency in educational settings This study was conducted to identify the challenges exper
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b8705d4a19154c7a9cd19782708765ba
Publikováno v:
Pakistan Journal of Medical Sciences
Objective: Patients’ attitude towards medical students’ presence during treatment depends on the cultural values of the society. This study was conducted to find out the patients’ receptiveness in our society to be involved in teaching process
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.