Zobrazeno 1 - 10
of 11 915
pro vyhledávání: '"Ambulatory assessment"'
Autor:
Lucija Šutić, Miranda Novak
Publikováno v:
European Journal of Mental Health, Vol 19, Iss 0022, Pp 1-14 (2024)
Introduction: Sleep habits are related to mood stability and mental health, and adolescence may be an appropriate time to address disturbed sleep patterns because it is a critical period for the onset of psychological problems. Aims: This study had t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1f1e4f02d81a4c54bcd8186d4787983b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
P. Lowes, Linda1,2 (AUTHOR) Linda.Lowes@nationwidechildrens.org, Alfano, Lindsay N.1,2 (AUTHOR), Iammarino, Megan A.1 (AUTHOR), Reash, Natalie F.1 (AUTHOR), Giblin, Kathryn3 (AUTHOR), Hu, Larry3 (AUTHOR), Yu, Lixi3 (AUTHOR), Wang, Shufang3 (AUTHOR), Salazar, Rachel3 (AUTHOR), Mendell, Jerry R.1,2,3 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 5/16/2024, Vol. 19 Issue 5, p1-13. 13p.
Autor:
Lindner, Stefanie1 (AUTHOR), Stieger, Mirjam2 (AUTHOR), Rüegger, Dominik3 (AUTHOR), Kowatsch, Tobias1,3,4 (AUTHOR), Flückiger, Christoph5 (AUTHOR), Mehl, Matthias R.6 (AUTHOR), Allemand, Mathias1 (AUTHOR) mathias.allemand@uzh.ch
Publikováno v:
European Journal of Personality. Mar2024, Vol. 38 Issue 2, p172-188. 17p.
Autor:
Hasselhorn, Kilian1 (AUTHOR) Kilian.Hasselhorn@rptu.de, Ottenstein, Charlotte1 (AUTHOR), Meiser, Thorsten2 (AUTHOR), Lischetzke, Tanja1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Multivariate Behavioral Research. Sep/Oct2024, Vol. 59 Issue 5, p1043-1057. 15p.
Autor:
Deng, Jiexin1 (AUTHOR) dengjiexin@henu.edu.cn, Liu, Fangli1 (AUTHOR), Feng, Zhifen1 (AUTHOR), Liu, Zhigang2 (AUTHOR) 13592144067@126.com
Publikováno v:
CPT: Pharmacometrics & Systems Pharmacology. May2024, Vol. 13 Issue 5, p891-903. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.