Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"Alwaely, Suad"'
Publikováno v:
In Heliyon 30 October 2024 10(20)
Autor:
Almarshad, Mohammad Nassar1 dr.mohammad.almarshad@bau.edu.jo, Alwaely, Suad Abdalkareem2,3, Alkhawaldeh, Bashar Younis4, Hasan Al Qaryouti, Mosa Qasim5, Bani Ahmad, Ahmad Y. A.6,7
Publikováno v:
International Journal of Energy Economics & Policy (IJEEP). 2024, Vol. 14 Issue 4, p360-370. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education (IJCRSEE). 8(3):19-28
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=918162
Autor:
Abed Khasawneh, Yusra Jadallah, Alwaely, Suad Abdalkareem, Saleem Khasawneh, Mohamad Ahmad, Alkhasawneh, Tareq, Mahmoud Al-Barakat, Ghaith Ali
Publikováno v:
Eurasian Journal of Educational Research (EJER); 2024, Issue 111, p108-121, 14p
Autor:
Alwaely, Suad Abdalkareem, El-Zeiny, Mohamed Elsayd, Alqudah, Hatem, Mohammad Alamarnih, Emad Farouq, Ibrahim Salman, Osama KamalEldin, Halim, Mona, Saleem Khasawneh, Mohamad Ahmad
Publikováno v:
Environmental & Social Management Journal / Revista de Gestão Social e Ambiental; 2023, Vol. 17 Issue 7, p1-11, 11p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
World Journal on Educational Technology: Current Issues. 14:28-41
The authors examine the pros and cons of games in the context of increasing students' creativity and scientific competence. Research materials and methods consisted of two tests. The first included the use of 7 pedagogical methods that are valid for
Autor:
ALWAELY, SUAD ABDALKAREEM1 Suad.alwaely@aau.ac.ae, ABDALLAHI, TAR1 tar.abdallahi@aau.ac.ae, ALHOURANI, MOHAMMAD ISSA2 mohammad.alhourani@aau.ac.ae
Publikováno v:
Utopia y Praxis Latinoamericana. 2020 Extra 12, Vol. 25, p230-244. 15p.
Autor:
Alwaely, Suad Abdelkareem1 alwaely_s@yahoo.com, Jarrah, Hani Yousef1 h.jarrah12@yahoo.com
Publikováno v:
International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering & Education (IJCRSEE). 2020, Vol. 8 Issue 3, p19-28. 10p.