Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"Alvino, Serena"'
Autor:
Rodrigues, Clara, Alvino, Serena, Musian, Daniele, Roba, Isabella, Turunen, Hannele, Popa, Adriana, Vicente, Mariana, Papathanasiou, Ioanna V., Fradelos, Evangelos C., Kastanidou, Sofia, Kleisiaris, Christos, Evangelidou, Eftychia S., Daglas, Aristides, Stavropoulos, Konstantinos, Bagnasco, Annamaria, Catania, Gianluca, Zanini, Milko, Pozzi, Francesca, Aleo, Giuseppe, Watson, Roger, Hayter, Mark, Sasso, Loredana
Publikováno v:
In Nurse Education in Practice March 2022 60
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Alvino, Serena1 (AUTHOR) alvino@itd.cnr.it, Asensio‐Pérez, JuanI.2 (AUTHOR), Dimitriadis, Yannis2 (AUTHOR), Hernández‐Leo, Davinia3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Distance Education. Aug2009, Vol. 30 Issue 2, p239-258. 20p. 1 Color Photograph, 3 Diagrams, 2 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Alvino, Serena, Sarti, Luigi
Publikováno v:
Je-LKS : Journal of e-Learning and Knowledge Society, Vol 1, Iss 1 (2012)
Any structured educational initiative is based on a function of didactic mediation that teachers, tutors, community, materials etc. perform in filling the gap between learners and new knowledge. In this perspective, learning objects (LOs) can be cons
Teacher Education (TE) is a dynamic, lifelong process that needs to fully embrace innovation and assume a broader European perspective. The ECfunded Share.TEC project aims to provide enhanced, culturally-aware access to TE-related resources across Eu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::113a565e9a37bf131d9d73585979d471
https://hdl.handle.net/10506/249
https://hdl.handle.net/10506/249
One of the main advantages of the LO paradigm is to allow the availability of good quality, shareable learning material through the Web. The effectiveness of the retrieval process requires a formal description of the resources (metadata) that closely
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::5bdda45d4f828f0f70c41eb4df904e28
Publikováno v:
Advances in Web Based Learning - ICWL 2009; 2009, p58-67, 10p
Publikováno v:
Learning to Live in the Knowledge Society; 2008, p55-62, 8p