Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Alvino, Letizia"'
Publikováno v:
In Technological Forecasting & Social Change December 2022 185
Publikováno v:
Frontiers in Neuroscience; 2024, p1-25, 25p
Publikováno v:
Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, 2019, Vol. 32, Issue 5, pp. 1149-1170.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/APJML-04-2019-0240
Publikováno v:
Nutrition & Food Science; 2024, Vol. 54 Issue 1, p13-32, 20p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Proceedings of the 16th Annual NeuroPsychoEconomics Conference
Visual attention is a key component in consumers’ decision-making processes and buying behavior. While shopping, we need to identify, observe, and visually scan different products to eventually select the object that we prefer. External cues of a p
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::b91a064e787e0ec6d09f666c49098039
https://research.tilburguniversity.edu/en/publications/d306e8a7-4765-47d7-a00f-6c683e0ab04f
https://research.tilburguniversity.edu/en/publications/d306e8a7-4765-47d7-a00f-6c683e0ab04f
Publikováno v:
Proceedings of the 49th EMAC Conference
Recent years has seen an explosion in the application of neuroscience techniques to market research, known as neuromarketing. The aim of this paper is to contribute to both theoretical and practical aspects of neuromarketing research by presenting a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::cc757d942b9c1720327df83c1827ddb4
https://research.tilburguniversity.edu/en/publications/1a70174c-8b6b-4d70-be6e-c48684a6fea2
https://research.tilburguniversity.edu/en/publications/1a70174c-8b6b-4d70-be6e-c48684a6fea2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Alvino L; Center for Marketing and Supply Chain Management, Nyenrode Business University, Breuklen, Netherlands., Pavone L; Neuromed, Mediterranean Neurological Institute, Isernia, Italy., Abhishta A; Hightech Business and Entrepreneurship Group (HBE), University of Twente, Enschede, Netherlands., Robben H; Center for Marketing and Supply Chain Management, Nyenrode Business University, Breuklen, Netherlands.
Publikováno v:
Frontiers in neuroscience [Front Neurosci] 2024 May 16; Vol. 18, pp. 1426471. Date of Electronic Publication: 2024 May 16 (Print Publication: 2024).