Zobrazeno 1 - 10
of 134
pro vyhledávání: '"Alvin, John"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Razali, Muhammad Nizamuddin, Yi, Sim Sy, Zambri, Nor Aira, Mustafa, Farahiyah, Siang, Alvin John Lim Meng, Zin, Nooradzianie Muhammad, Bohari, Azuwien Aida
Publikováno v:
AIP Conference Proceedings; 2024, Vol. 2991 Issue 1, p1-10, 10p
Autor:
Khalili, Wan Mohd Amin, Yi, Sim Sy, Long, Kek Sie, Haw, Law Kah, Salim, Norhafiz, Siang, Alvin John Lim Meng
Publikováno v:
AIP Conference Proceedings; 2024, Vol. 2991 Issue 1, p1-10, 10p
Autor:
Anting, Nickholas, Din, Mohd Fadhil Md, Iwao, Kenzo, Ponraj, Mohanadoss, Siang, Alvin John Lim Meng, Yong, Lee Yee, Prasetijo, Joewono
Publikováno v:
In Energy & Buildings 1 January 2018 158:172-180
Publikováno v:
Dec 2022 - Jan 2023. :1-5
This study was initiated to correlate decision making quality and effectiveness of conciliation process of Lupong Tagapamayapa. The study utilized a quantitative design that involved 371 residents from barangay La Filipina. Thompson’s survey was mo
Autor:
Anting, Nickholas, Md. Din, Mohd. Fadhil, Iwao, Kenzo, Ponraj, Mohanadoss, Jungan, Karlvin, Yong, Lee Yee, Siang, Alvin John Lim Meng
Publikováno v:
In Energy & Buildings 1 May 2017 142:211-219
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Modeling Earth Systems and Environment; 20240101, Issue: Preprints p1-22, 22p
Autor:
PALACIO, JESSELY M., RUBAS, JERUEL B., DOBLON, QUINNIE M., GOLEZ, CRISTINE MAE, PENING, ALVIN JOHN G., LUGAS, MARK ROBE M., VILLANUEVA, JASON C.
In response to transformation of educational landscape, schools all over the world have begun using digital technology to boost students’ interest and academic performance. Students have been exposed to new learning methods that involve technology.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::680eecb9ae04d29dc4f52b5cf1fc37c5