Zobrazeno 1 - 10
of 42
pro vyhledávání: '"Alves, Luciana Mendonça"'
Autor:
Campos, Hellen de Oliveira Valentim1, Alves, Luciana Mendonça2, Pereira, Leandro Alves3, Rothe-Neves, Rui4
Publikováno v:
Folia Phoniatrica et Logopaedica. 2021, Vol. 73 Issue 6, p513-526. 14p.
Autor:
Alves, Luciana Mendonça, Carvalho, Isa Mourão, Santos, Luiz Felipe dos, Ribeiro, Gabriela de Lima, Freire, Laura de Souza Cardoso, Martins-Reis, Vanessa de Oliveira, Labanca, Ludimila, Celeste, Letícia Correa
Publikováno v:
Arquivos de Neuro-Psiquiatria, Volume: 80, Issue: 10, Pages: 1003-994, Published: 09 JAN 2023
Background International studies performed during the periods of social isolation highlighted the potential loss of student's learning skills. The present study fills a gap in Brazilian research on this topic and focuses on the development of reading
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______608::b8d03933d688534b7676fe7d118e8bef
http://www.scielo.br/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0004-282X2022001100994&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.br/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0004-282X2022001100994&lng=en&tlng=en
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Dyslexia (10769242). Feb2015, Vol. 21 Issue 1, p35-49. 15p.
Autor:
Celeste,Letícia Corrêa, Pereira,Edlaine Souza, Pereira,Naira Rúbia Rodrigues, Alves,Luciana Mendonça
Publikováno v:
CoDAS, Volume: 30, Issue: 1, Article number: e20170034, Published: 08 FEB 2018
CoDAS v.30 n.1 2018
CoDAS
Sociedade Brasileira de Fonoaudiologia (SBFA)
instacron:SBFA
CoDAS v.30 n.1 2018
CoDAS
Sociedade Brasileira de Fonoaudiologia (SBFA)
instacron:SBFA
RESUMO Objetivo Caracterizar a variação melódica e a velocidade de leitura, comparando-as e verificando se há evolução de acordo com o avanço da escolaridade. Método Foi analisada a leitura de 78 escolares do 2° ao 5° ano do Ensino Fundamen
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::8fa1103a91427f5e2f204a499e6801cc
http://www.scielo.br/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S2317-17822018000100501&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.br/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S2317-17822018000100501&lng=en&tlng=en
Autor:
Alves, Luciana Mendonça1, de Souza, Vanessa Oliveira1, de Souza, Helma Tamára Vieira2, Fraga Lodi, Débora3, Mangelli Ferreira, Maria do Carmo3, Siqueira, Cláudia Machado4, Celeste, Leticia Correa5 lumendoncaalves@gmail.com
Publikováno v:
Revista CEFAC. mai/jun2014, Vol. 16 Issue 3, p874-882. 9p.
Autor:
Silva Gentilini, Lorene Karoline, Pereira Andrade, Marina Emília, Basso, Fabiane Puntel, de Salles, Jerusa Fumagalli, de Oliveira Martins-Reis, Vanessa, Alves, Luciana Mendonça
Publikováno v:
CoDAS; 2020, Vol. 32 Issue 2, p1-9, 9p, 3 Charts
Publikováno v:
Revista CEFAC. 2010, Vol. 12 Issue 4, p1-9. 9p. 5 Charts.
Autor:
Burle, Najlla Lopes de O., Resende, Luciana Macedo de, Alves, Luciana Mendonça, Garcia, Vinícius Soares, Mancini, Patricia Cotta
Publikováno v:
International Archives of Otorhinolaryngology; January 2021, Vol. 25 Issue: 1 pe18-e26, 9p