Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"Alvarez, Paulina"'
Autor:
Mera Cabezas Luis Alberto, Basantes Vaca Carmen Viviana, Benavides Enríquez Celso Vladimir, Parra Alvarez Paulina Fernanda
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
The dynamic field of scientific education, particularly in chemistry and biology, demands the implementation of innovative teaching strategies, driving the need for continuous research to enhance skills in both educators and students. This systematic
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cc64c3bedbe44d2badff9571ebb1e22b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Alvarez, Paulina I.1 (AUTHOR) paulina.alvarez.herrera@ua.cl, Varela, Héctor1 (AUTHOR) hector.varela@uantof.cl, Cortés, Isaac E.2 (AUTHOR) isaac.cortes@usp.br, Venegas, Osvaldo3 (AUTHOR) ovenegas@uct.cl, Gómez, Héctor W.1 (AUTHOR) hector.gomez@uantof.cl
Publikováno v:
Mathematics (2227-7390). Jan2024, Vol. 12 Issue 1, p136. 16p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pavek, Adriene, Field, MiKaela, Almazan, Jared, Turapov, Tursun, Medellin-Alvarez, Paulina, Randhahn, Mercedes, Stanley, Karly, Parkmann, Gennie, Holmen, Sheri
Publikováno v:
In Journal of the American Academy of Dermatology September 2024 91(3) Supplement:AB46-AB46
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.