Zobrazeno 1 - 10
of 136
pro vyhledávání: '"Altun, C"'
Autor:
Mathian, É., Drouet, Y., Sexton-Oates, A., Papotti, M.G., Pelosi, G., Vignaud, J.-M., Brcic, L., Mansuet-Lupo, A., Damiola, F., Altun, C., Berthet, J.-P., Fournier, C.B., Brustugun, O.T., Centonze, G., Chalabreysse, L., de Montpréville, V.T., di Micco, C.M., Fadel, E., Gadot, N., Graziano, P., Hofman, P., Hofman, V., Lacomme, S., Lund-Iversen, M., Mangiante, L., Milione, M., Muscarella, L.A., Perrin, C., Planchard, G., Popper, H., Rousseau, N., Roz, L., Sabella, G., Tabone-Eglinger, S., Voegele, C., Volante, M., Walter, T., Dingemans, A.-M., Moonen, L., Speel, E.J., Derks, J., Girard, N., Chen, L., Alcala, N., Fernandez-Cuesta, L., Lantuejoul, S., Foll, M.
Publikováno v:
In ESMO Open June 2024 9(6)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Nigerian Journal of Clinical Practice; Vol 21, No 2 (2018); 134-138
Aim: This in vivo study was designed to compare the antimicrobial effect of toothpastes containing fluoride, xylitol, or xylitol-probiotic on Streptococcus mutans and Lactobacillus in 13-15-year-old children.Materıals and Methods: The study consiste
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::e440f1a0e39e11c91b855d49df5ae5c0
https://hdl.handle.net/20.500.12712/11760
https://hdl.handle.net/20.500.12712/11760
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.