Zobrazeno 1 - 10
of 71
pro vyhledávání: '"Altszuler, Amy R."'
Autor:
Merrill, Brittany M., Hare, Megan M., Piscitello, Jennifer, Schatz, Nicole K., Fabiano, Gregory A., Wells, Erica L., Robertson, Emily L., Aloe, Ariel M., Pelham, William E., Jr., Macphee, Fiona, Ramos, Marcela, Zhao, Xin, Altszuler, Amy R., Javadi, Natalie, Morris, Stephanie S.J., Smyth, Alyssa, Ward, Leah, Jones, Heather A.
Publikováno v:
In Clinical Psychology Review August 2024 112
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
A Parent-Teen Collaborative Treatment Model for Academically Impaired High School Students With ADHD
Autor:
Sibley, Margaret H., Altszuler, Amy R., Ross, J. Megan, Sanchez, Frances, Pelham, William E., Jr., Gnagy, Elizabeth M.
Publikováno v:
In Cognitive and Behavioral Practice February 2014 21(1):32-42
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Altszuler, Amy R.1 aaltszul@fiu.edu, Morrow, Anne S.1, Merrill, Brittany M.1, Bressler, Shannon2, Macphee, Fiona L.1, Gnagy, Elizabeth M.3, Greiner, Andrew R.3, Coxe, Stefany1, Raiker, Joseph S.1, Coles, Erika1, Pelham Jr., William E.1
Publikováno v:
Journal of Clinical Child & Adolescent Psychology. 2019 Supplement, Vol. 48, pS155-S167. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.