Zobrazeno 1 - 10
of 52
pro vyhledávání: '"Altmann, EM"'
Publikováno v:
ICCM-2001: PROCEEDINGS OF THE 2001 FOURTH INTERNATIONAL CONFERENCE ON COGNITIVE MODELING, 163-168
STARTPAGE=163;ENDPAGE=168;TITLE=ICCM-2001
STARTPAGE=163;ENDPAGE=168;TITLE=ICCM-2001
In this paper a tool will be presented that simulates human perception and motor behavior in interaction with graphical user interfaces in the Microsoft Windows environment. The simulated hand and eye tool can be used in combination with any cognitiv
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::a8d6dfa0a7f6ef20700b8369cd546194
https://research.rug.nl/en/publications/34d48eac-7a52-43dd-a27a-6efd098b9132
https://research.rug.nl/en/publications/34d48eac-7a52-43dd-a27a-6efd098b9132
Publikováno v:
ICCM-2001: PROCEEDINGS OF THE 2001 FOURTH INTERNATIONAL CONFERENCE ON COGNITIVE MODELING, 211-216
STARTPAGE=211;ENDPAGE=216;TITLE=ICCM-2001
STARTPAGE=211;ENDPAGE=216;TITLE=ICCM-2001
Individual differences in skill acquisition are influenced by several architectural factors. According to Ackerman's theory, general intelligence, speed of proceduralization and psychomotor speed influence different stages of skill acquisition. Acker
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::98ba88104ee4d963e2cd5fe9c0ad0b8e
https://research.rug.nl/en/publications/f5985561-74ea-4282-9d89-286446214ad8
https://research.rug.nl/en/publications/f5985561-74ea-4282-9d89-286446214ad8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.