Zobrazeno 1 - 10
of 138
pro vyhledávání: '"Altinay M"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Asylkan B. Batyrkulova, Malokhat K. Madumarova, Baktygul T. Ismailova, Nazira D. Tilekova, Aygul B. Batyrkulova, Altinay M. Yusupova
Publikováno v:
Lecture Notes in Networks and Systems ISBN: 9783030151591
This article discusses the issues of introduction of new teaching technologies in order to arouse students’ interest in obtaining knowledge and to give them in-depth knowledge. In addition, the problems, the model of integrated teaching lessons, th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::0e832dcdd3e91b104d2ea1fd58f815a2
https://doi.org/10.1007/978-3-030-15160-7_4
https://doi.org/10.1007/978-3-030-15160-7_4