Zobrazeno 1 - 10
of 18
pro vyhledávání: '"Altin Gumussoy, Cigdem"'
The effects of quality of services and emotional appeal on university reputation: stakeholders’ view
Autor:
Dursun, Orhan, Altin Gumussoy, Cigdem
Publikováno v:
Quality Assurance in Education, 2021, Vol. 29, Issue 2/3, pp. 166-182.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/QAE-08-2020-0104
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Altin Gumussoy, Cigdem1 (AUTHOR) altinci@itu.edu.tr, Pekpazar, Aycan1 (AUTHOR), Esengun, Mustafa2 (AUTHOR), Bayraktaroglu, Ayse Elvan1 (AUTHOR), Ince, Gokhan2 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Human-Computer Interaction. May2022, Vol. 38 Issue 7, p661-679. 19p. 1 Diagram, 15 Charts.
Publikováno v:
Journal of Theoretical & Applied Electronic Commerce Research; Dec2023, Vol. 18 Issue 4, p1764-1796, 33p
Autor:
Altin Gumussoy, Cigdem
Publikováno v:
In Computers in Human Behavior September 2016 62:277-285
Publikováno v:
The Learning Organization, 2013, Vol. 20, Issue 3, pp. 176-194.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/09696471311328442
Publikováno v:
Journal of Intellectual Capital, 2010, Vol. 11, Issue 4, pp. 538-554.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/14691931011085678
Autor:
Calisir, Fethi, Elvan Bayraktaroğlu, A., Altin Gumussoy, Cigdem, İlker Topcu, Y., Mutlu, Tezcan
Publikováno v:
Online Information Review, 2010, Vol. 34, Issue 3, pp. 420-439.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/14684521011037025
Publikováno v:
Management Research News, 2009, Vol. 32, Issue 7, pp. 597-613.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/01409170910965215
Autor:
Altin Gumussoy, Cigdem
Publikováno v:
Human Factors & Ergonomics in Manufacturing & Service Industries; Sep/Oct2016, Vol. 26 Issue 5, p627-637, 11p