Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Althaqafi,Raad M. M."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Amer, Mona G., Althaqafi, Raad M. M., Sara A., Alsufyani, Atheer, Alrubaei, Faisal S., Mohamed, Nader M.
Publikováno v:
Millenium-Journal of Education, Technologies, and Health; No. 16 (2021): Série 2 Nº16; 11-22
Millenium-Journal of Education, Technologies, and Health; Núm. 16 (2021): Série 2 Nº16; 11-22
Millenium-Journal of Education, Technologies, and Health; N.º 16 (2021): Série 2 Nº16; 11-22
Millenium-Journal of Education, Technologies, and Health; Núm. 16 (2021): Série 2 Nº16; 11-22
Millenium-Journal of Education, Technologies, and Health; N.º 16 (2021): Série 2 Nº16; 11-22
Introduction: Peer-assisted learning (PAL) is a teaching method that develops new knowledge and skills through active learning support from peers. Objectives: To assess the impact of PAL in medical education, by collecting quantitative data that expl
Autor:
Amer,Mona G., Althaqafi,Raad M. M., Assiri,Sara A., Alsufyani,Atheer, Alrubaei,Faisal S., Mohamed,Nader M.
Publikováno v:
Millenium-Journal of Education, Technologies, and Health; No. 16 (2020): Serie 2, n.º 16; 11-22
Millenium-Journal of Education, Technologies, and Health; Núm. 16 (2020): Serie 2, n.º 16; 11-22
Millenium-Journal of Education, Technologies, and Health; N.º 16 (2020): Serie 2, n.º 16; 11-22
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Millenium-Journal of Education, Technologies, and Health n.16 2021
Millenium-Journal of Education, Technologies, and Health; Núm. 16 (2020): Serie 2, n.º 16; 11-22
Millenium-Journal of Education, Technologies, and Health; N.º 16 (2020): Serie 2, n.º 16; 11-22
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Millenium-Journal of Education, Technologies, and Health n.16 2021
Introduction: Peer-assisted learning (PAL) is a teaching method that develops new knowledge and skills through active learning support from peers. Objectives: To assess the impact of PAL in medical education, by collecting quantitative data that expl
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::1761ec9b95065cf76dcdcff6f67c8935
https://revistas.rcaap.pt/millenium/article/view/23989
https://revistas.rcaap.pt/millenium/article/view/23989
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fawzan, Aljuaid Eidha, Assiri, Sara Ahmad, Althaqafi, Raad M. M., Alsufyani, Atheer, Alghamdi, Ahmad Saeed A.
Publikováno v:
World Journal of Otorhinolaryngology - Head and Neck Surgery; September 2022, Vol. 8 Issue: 3 p262-268, 7p
Autor:
Alswat, Khaled, Assiri, Sara Ahmad, Althaqafi, Raad M. M., Alsufyani, Atheer, Althagafi, Abaad, Alrebaiee, Sara, Alsukhayri, Najd
Publikováno v:
BMC Research Notes; 7/6/2020, Vol. 13 Issue 1, p1-9, 9p, 3 Charts
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.