Zobrazeno 1 - 10
of 17
pro vyhledávání: '"Alternative education program"'
Publikováno v:
The Journal of Negro Education, 2016 . 85(3), 250-260.
Autor:
Gomez, Farrah D.
Publikováno v:
IndraStra Global.
The purpose of the current study was to design, develop, and implement a targeted professional learning program for campus instructional leaders (principals, assistant principals, instructional coaches, and teachers) to have deep understanding of int
Autor:
Dunworth, Rodney Dean
Research reveals that disciplinary alternative education programs (DAEPs) are growing at an alarming rate. What are schools doing to ensure success for those students who are placed in a DAEP? In this descriptive qualitative research study, I examine
Externí odkaz:
https://digital.library.unt.edu/ark:/67531/metadc1157587/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Dissertação de Mestrado em Sociedade, Risco e Saúde As escolas enfrentam mudanças e exigências que desafiam a sua capacidade de resposta e a saúde dos professores. O stresse ocupacional é uma consequência comum. A resiliência pode ajudar os
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::b04513f8cf8e56b231e4c152c9e4cacc
https://hdl.handle.net/10400.5/13786
https://hdl.handle.net/10400.5/13786
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lochhead, Dianne Hope
Thesis (Ed.D.)--Boston University
PLEASE NOTE: Boston University Libraries did not receive an Authorization To Manage form for this thesis or dissertation. It is therefore not openly accessible, though it may be available by request. If you are
PLEASE NOTE: Boston University Libraries did not receive an Authorization To Manage form for this thesis or dissertation. It is therefore not openly accessible, though it may be available by request. If you are
Externí odkaz:
https://hdl.handle.net/2144/32791
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.