Zobrazeno 1 - 10
of 9 617
pro vyhledávání: '"Alternative Marketing"'
Autor:
Kelleci, Alpaslan1 (AUTHOR) alpaslankelleci@gmail.com
Publikováno v:
Journal of Macromarketing. Jun2024, Vol. 44 Issue 2, p453-464. 12p.
Autor:
Laura Viteri, María viteri.maria@inta.gob.ar, Arce, Alberto1 arcealberto52@gmail.com
Publikováno v:
Debates en Sociología. 2024, Issue 58, p67-92. 26p.
Publikováno v:
Agrociencia Uruguay, Vol 28, p e1476 (2024)
This study aims to delve into the potentials and difficulties of digitalization on the real commercial experience of some of the fundamental actors in the Uruguayan fruit and vegetable chain (producers, merchants, intermediaries, consumers, and priva
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4f23786a49374dbaa121b47cb60f7bfa
Autor:
AYDIN, Ali Emre1 ali.aydin@bakircay.edu.tr
Publikováno v:
Journal of Consumer & Consumption Research / Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi. Jun2023, Vol. 15 Issue 1, p245-280. 36p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zheng, Xiaoyong, Vukina, Tomislav
Publikováno v:
American Journal of Agricultural Economics, 2009 Feb 01. 91(1), 250-263.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20492422
Autor:
Erdoğan, Bayram Zafer1 bzerdogan@anadolu.edu.tr, Torlak, Ömer2 omertorlak@gmail.com, Yılmaz, Cengiz3 ycengiz@metu.edu.tr, Özmen, Müjdat4 mujdatsltd@gmail.com, İşlek, Mahmut Sami5 msislek@ogu.edu.tr
Publikováno v:
Turkish Journal of Business Ethics. Dec2020, Vol. 13 Issue 2, p82-102. 21p.
Autor:
Kim, Jong-Jin, Zheng, Xiaoyong
Publikováno v:
Journal of Agricultural and Resource Economics, 2015 May 01. 40(2), 242-265.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44131860
Autor:
Smith, Wendell R.1
Publikováno v:
Journal of Marketing. Jul1956, Vol. 21 Issue 1, p3-8. 6p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.