Zobrazeno 1 - 10
of 34
pro vyhledávání: '"Alsheikh, Mona Hmoud"'
Autor:
AlJuwaie, Ghadeer Fouad, Latif, Rabia, Alsheikh, Mona Hmoud, Alsunni, Ahmed, Chathoth, Shahanas
Publikováno v:
Arab Gulf Journal of Scientific Research, 2022, Vol. 41, Issue 2, pp. 134-140.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/AGJSR-04-2022-0018
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Al-Mshari, Arwa1, AlSheikh, Mona Hmoud2, Latif, Rabia2, Mumtaz, Sadaf3, Albaker, Waleed4, Al-Hariri, Mohammed2 mtalhariri@iau.edu.sa
Publikováno v:
Journal of Medicine & Life. Nov2022, Vol. 15 Issue 11, p1392-1396. 5p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Alrumaihi, Nouf1, AlSheikh, Mona Hmoud2, Zaini, Rania G.3, Alamri, Abdulaziz4, Patel, Ayyub5, Alassiri, Ali6, Ageely, Hussein M.7, Abdulghani, Hamza8, Alamro, Ahmad9, Alrumayyan, Ahmad10, Neel, Khalid Fouda11, Soliman, Mona M.12 msoliman1@ksu.edu.sa
Publikováno v:
Journal of Nature & Science of Medicine. Apr-Jun2022, Vol. 5 Issue 2, p188-197. 10p.
Autor:
Abualrahi, Ali Mohsen, Alhanabi, Fatimah Habib, Alalloush, Rahaf Saeed, Alsalman, Zainab Hashim, Albaker, Waleed Ibrahim, AlSheikh, Mona Hmoud, Almuzain, Fatimah Abdulwahed, Al-Hariri, Mohammed Taha
Publikováno v:
Journal of Medicine & Life; Dec2023, Vol. 16 Issue 12, p1789-1795, 7p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Advances in Medical Education & Practice; Oct2022, Vol. 13, p1367-1374, 8p