Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"Alshammari, Mohammed S."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Alshammari, Mohammed S.
Learning Management Systems (LMS) have become a common feature in contemporary Higher Education institutions worldwide. LMS literature shows that the level of interest and/or knowledge among academics towards the importance and usefulness of these sy
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.659329
Autor:
Beg, Sarwar, Kazmi, Imran, Afzal, Obaid, Alfawaz Altamimi, Abdulmalik Saleh, Al-Abbasi, Fahad A., Almalki, Waleed H., Alghamdi, Saad, Alrobaian, Majed, Alharbi, Khalid S., Alshammari, Mohammed S., Panda, Sunil K, Aziz Ibrahim, Ibrahim Abdel, Singh, Tanuja, Rahman, Mahfoozur
Publikováno v:
In Journal of Drug Delivery Science and Technology April 2021 62
Autor:
Rahman, Mahfoozur, Almalki, Waleed H., Kazmi, Imran, Afzal, Obaid, Katouah, Hanadi A., Alrobaian, Majed, Altamimi, Abdulmalik Saleh Alfawaz, Al-Abbasi, Fahad A., Alshammari, Mohammed S., Rub, Rehan Abdur, Beg, Sarwar, Kumar, Vikas
Publikováno v:
In Journal of Chromatography B 15 January 2021 1163
Autor:
Qi, Xiaobing, Aiyasamy, Kalaivani, Alenezi, Sattam Khulaif, Alanazi, Ibrahim M., Alshammari, Mohammed S., Ibrahim, Ibrahim Abdel Aziz
Publikováno v:
Applied Biochemistry & Biotechnology; Jun2024, Vol. 196 Issue 6, p3441-3455, 15p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rahman, Mahfoozur, Beg, Sarwar, Alharbi, Khalid S., Alruwaili, Nabil K., Alotaibi, Nasser Hadal, Alzarea, Abdulaziz I., Almalki, Waleed H., Alenezi, Sattam Khulaif, Altowayan, Waleed M., Alshammari, Mohammed S., Afzal, Muhammad, Saleem, Shakir, Kumar, Vikas
Publikováno v:
Journal of Pharmaceutical Innovation; Jun2021, Vol. 16 Issue 2, p359-370, 12p
Autor:
Alshammari, Mohammed S.
Learning Management Systems (LMS) have become a common feature in contemporary Higher Education institutions worldwide. LMS literature shows that the level of interest and/or knowledge among academics towards the importance and usefulness of these sy
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::750392cbc6314f38e80f3659a851c693
http://hdl.handle.net/2086/11123
http://hdl.handle.net/2086/11123